M N H G S

Malmö

Nässjö

Halmstad

Gävle

Stockholm

Ja som sagt finns ett urval att välja på när det gäller skolor och utbildningar inom området konst/bild & form.
Frågan är som sagt bara vilket man ska välja. Nära hem? Långt hemmifrån? 1årig utbildning? 2årig utbildning? eller 3årig utbildning? Jag kan inte bestämma mig, men en sak vet jag och det är att jag vill flytta nu nu nu! Skapa ett liv någonannanstans, stå på egna ben, börja ett nytt kapitel i mitt liv. Studera något jag brinner för.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Jag jobbar ju just nu, men funderar också på att plugga lite - konstvetenskap lockar mig. Kanske till nästa höst, 30 p, konstvetenskap halvfart på distans, högskolan Gotland.



Tips är att gå en ettårig förberedande konstlinje på någon folkhögskola först - svårt att komma in annars.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback