Hösten

Är inte hösten underbar? Jo, klart den är. Precis som jag tycker att våren, sommaren och vintern har sin charm så har likaså hösten sin charm.
- De halvkalla dagarna då solen skiner, det är klarblå himmel och träden shiftar i alla möjliga färger. Eller de dagar då det är lite mulet och det skapar en mystisk och mysig stämning.

- Eller varför inte(helst inte allt för ofta, men någon dag då och då) kan det smattra på takrännorna och man vet då att det är lugnt att krypa ner under en filt med en "feel-good"-film samt med en påse chips bredvid sig. Nej jag måste som sagt ändå medge att jag gillar hösten.

- Skulle jag säga en sak som jag absolut hatar är att det är mörkt så länge på morgonen och det blir mörkt så tidigt på eftermiddagen, man missar ju då alla dessa underbara höstdagar när man går i skolan!








Dessa bilder togs hösten-08




Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Jga är inte så förtjust i hösten - hade hellre flytt till ett varmare land och kommit tillbaka lagom till kvittret av vårfåglar.



...främst gillar jag onte hösten/vinterhalvåret för att min skapar insporation helt brukar avta. Hoppas jag kan hålla den vid liv detta år.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback