Glasögon

Jag är en sådan som är beroende av mina linser och använder de konstant. Går inte utanför huset utan att ha satt i linserna (att gå utan linser eller glasögon är inte ens något att tänka då allt blir supersuddigt). Dock så mår ju ögonen inte särskilt bra av att ha linser insatta hela tiden. Vilket jag märkte idag. Skulle sätta i mina linser men märkte då att det skavde något fruktansvärt. Tog ut linserna och det skaver forffarande. Så nu har jag ju inte så mycket altnerativ än att använda mina glasögon.

Så nu har jag faktsikt stora planer på att köpa ett par riktigt snygga glasögon som jag stormtrivs med, och som jag vågar ha utanför huset med. Klickade mig in på
Englas blogg och såg att hon hade ett par riktigt snygga glasögon på sig häromdagen. Såna vill jag ha, tror jag faktiskt kan trivas ganska så bra i ett par svarta bågar, de är neutrala men ändå inte för tråkiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback