En suck och ett skratt

Så nu sitter jag här efter ytterligare en dag  i skolan. Ja man kanske inte ska glömma den lilla punkten att jag faktsiskt försov mig idag. Av någon anledning hade jag tydligen att glömt ställa klockan. Men det är bara att bita i det sura äpplet och acceptera den sena ankomsten, vilket i och för sig inte gjorde så värst mycket! Annars har vi sysslar med grafik hela denna veckan och ÅHH så  nytt, spännande och roligt det var :) Vi satte till och med upp våra bilder som en lite miniutställning på universitetet idag.

Påtal om något helt annat så var det en i klassen som läste en skvaller tidning och upptäckte då att det stod något i stil med: "Jag tycker att han förtjänar dödstraff så att han lär sig till nästa gång". Tydligen hade Brittan utryckt sig om detta men till vem vet jag ej. Haha men jag fick mig allt ett gott skratt när jag läste det. Jag trodde att dödstraff innebar att man faktiskt dog eller pratade Brittan kanske om hans nästa liv?

Fast jag ska väll kanske inte säga något. Ibland så pratar men innan man tänker, det händer nog alla kändis som icke kändis. Men kul var det!

Ett skratt förlänger livet


Kommentarer
Postat av: Tina

Kul att få hålla på med grafik hela veckan - vad går du för spännande linje?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback