SAKTA NER!

En sak slog mig precis.
Om exakt en vecka är det första advent. Kan någon förklara för mig vart hösten tog vägen?
Sov jag under den tiden, gick jag i ide? Vad hände liksom?Jag förstår det inte riktigt. Hallå jag fyllde ju nyss år! Eller nej... just det är ju faktiskt snart en månad sedan jag fyllde.
På fredag ska jag dessutom på kinesiskt julbord. Julen är verkligen runt hörnet..

Frågar ni mig tycker jag nog att man kan sluta trycka på framspolningsknappen och istället trycka på play. Låt för sjutton tiden gå lite saktare! Jag hänger inte alls med i svängarna!


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Kinesiskt julbord, berätta mer. Varför ska du på det, och framförallt vad innehåller ett sådant?

Postat av: Art By Tina

Jag får vänta på julbord ända tills den 17 december. En evighet.

2009-11-24 @ 16:07:40
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback