ÖVERSKOTTSENERGI

Vad gör man en kväll då man har överskottseneri och befinner sig ute på "landet", eller vad man nu vill kalla det?




Ja jag springer fram och tillbaka mellan att spela kort med mamma, mormor, mikael och axel samtidigt som jag chattar på msn, ritar, surfar runt på internet och lyssna på musik.
Fattar inte riktigt vad som har tagit åt mig, men man får väll vara glad så länge den energin varar? Har redan idag ritat TVÅ teckningar och vill nu måla något mer. Men vad vad vad? JAG kan inte bestämma mig...

Nehe man kanske istället ska ta och sprunga några varv runt huset? HÄR är det ändå inte särskilt många som ser en. Hej  och hå eller något.

Flummigt inlägg detta. Nu ska jag fortsätta att...


göra något?


Lite jag just nu. Även om detta kort var ett bra tag sedan det togs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback