Dagen dagen dagen

Vilken händelserik dag det var idag- eller inte. Har gått upp tidigt som gatan, åkt segt tåg till skolan, var i skolan, gått på stan och köpt akrylfärger och lite dukar, åkt hem med ett segt tåg. Gjort bildanalysläxan. Suttit vid datorn. Ätit. Suttit vid datorn igen. Gått en runda med Lina, sett film med Lina och ätit popcorn (ja på en vardag..). Och nu sitter jag här igen.

Har föresten precis mumsat i mig ett par goda pepparkakor med mjukädelost på. Är det för tidigt för papparkakor redan? Nej egentligen inte, om två veckor är det ju 1:a advent. HELT SJUKT!
Jaja om ni inte har testat denna goda delikatess med pepparkaka och ädelost så gör det. Ni kommer INTE att ångra er jag lovar! :)

Nu ska jag nog snart ta och sova. Är trött konstant nuförtiden.. URSH!

Ja just det säger grattis i förskott till min kära lillebror(som inte är så liten längre) som fyller 16 år i morgon!
Stort GRATTIS till han! :) 

Bilden har ju inget med texten att göra egenligen. Men blir lite roligare att läsa med en bild.. Eller?

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Färger & dukar - har kreativiteten dykt på dig!



Vill se lite mer konst i din blogg=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback