vzagsh

Just nu håller jag att packa då jag ska dra över till "Ö-landet" för att jobba och fira midsommar där. Om det nu blir så mycket firande för mig då jag jobbar Torsdag, Fredag och Lördag.... Men det ska nog bli bra i alla fall tror och hoppas jag på!.

Läste föresten en rolig sak på Aftonbladet. Där det stod följande: "Svart trafikhelg väntar. Polisens råd: Kör försiktigt och var nykter". Är  inte det en ganska klar självklarthet att följa vilken tid det än är på året? Här verkade som att det endast var något man skulle följa under midsommarhelgen. Jaja det lät väldigt kul om ni frågar mig i alla fall...

Men nej nu ska jag fortsätta att packa och göra mig själv i ordning då jag sitter här med nyduschat oborstat hår och se allmänt sliten ut. Ha en bra midsommar allesammans OCH kom ihåg "Kör försiktigt och var nykter" när ni ska hemmåt sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback