Min dag

Idag har det varit en otroligt skön och avslappnad dag. Tog sovmorgon och vaknade inte förrän kvart över elva. Slöåt lite en macka och sedan en god bakelse till efterrätt ;). Sedan hoppas jag in i duschen gjorde mig i ordning lite och gick ut på stan bland alla andra människor för att trängas lite och för att köpa mig ett nytt skissblock som jag tänkte ha med mig till Bulgarien! :) Har redan målat en och en halv teckning idag.

Ja sen har jag inte gjort så mycket mer idag, ätit middag varit ute lite i det fina vädret och ätit glass med mormor och Axel.

Så har min dag varit och här bjuder jag också på en bild jag målat idag.

(ursäkta mig den dåliga och suddiga kvaliten på bilden.. tagen med webbcamen)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Den är second hand kan man väl säga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback