Hel eller sne?

Ibland har jag väldigt svårt att bestämma mig, ja eller ska man säga nästintill alltid svårt att bestämma mig? Förtillfället har det med mitt hår att göra. Jag har sedan i Oktober förra året kört på hellugg och såklart trivs jag väldigt bra i det! Men det krävs ju dock lite arbete med det då inte är alltför snyggt när luggen täcker ögonen och dessutom är ju det ganska irriterande. Så nu är frågan om jag ska odla ut luggen till en snelugg eller ta till saxen?  Jag hatar att jag har så svårt att bestämma mig...



Kommentarer
Postat av: mamma

Hel lugg:D

2009-07-31 @ 11:40:02
Postat av: Malin

Vad roligt! Du tecknar också ser jag :) Vad kul!



Jag tycker du skulle klippa mer snedlugg, liksom kortare än bilden till höger.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback