Dagens bästa?

Ni som känner mig vet ju hur många stavfel jag kan göra under en och samma mening. Ibland kan det till och med vara helt obegripligt. Därför har jag nu fått ett eget spåråk som heter "Amelianska". Det är inte det att jag inte kan stava för det kan jag. Men jag kan bara inte skriva rätt på tangentbordet, blir hur jag än gör alltid fel XD. Och nu tror jag också att Lina min vän har smittats av denna sjukdom, eller språket---> Amelianska.

Alltså till dem som inte förstår det roliga så hade hon skrivit "höskolan" istället för "högskolan". Jag vet att jag har ganska dålig humor, jag brukar skylla på det. Men i alla fall så tyckte jag att det var kul och det är ju huvudsaken ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha absolut! Varning, det smittas ;)

2009-07-11 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback