ÅHHHH

Bara för att jag bestämde mig för att åka för att besöka mamma  för att sedan köra vidare hem till lilla staden Nybro så ska tydligen allt krånga känns det som. När jag precis ska köra över Ölandsbron märker jag hur bilen börjar skaka. Tänker inte så mycket på det eftersom den bilen altid "har levt sitt egna liv". Men när det fortsätte att skaka och det bara böev värre och värre beslutade jag mig för att stanna till i Kalmar för att ringa till mamma och fråga vad jag skulle göra. hon tyckte inte jag skulle köra mer med den, sagt som gjort. Jag stannade där jag var och väntade på hjälp. Som tur var gick den att köra sakta hem med. Men något är sönder på den så nu är jag billös. Har ingen bil och måste därmed ta bussen tillbaka till Öland i morgon..... fan vad allt ska krångla...


Riktigt så spg det väll inte ut men i alla fall. Söndrig bil som söndrig bil´...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback