Fredagskvällen

Nehe nu måste jag verkligen  ta en paus från Twilightboken. Har läst 75 sidor nu oh börjar känna mig lite halv seg. Har dock inte läst hela tiden utan tagit ganska så många pauser. Men riktigt bra bok i vilket fall. Ska troligvis snart bege mig ut i det ganska kyliga vädret till en kompis där jag skulle bli bjuden på varma mackor, gott gott! Annars händer inte så mycket hos mig denna Fredagskväll.

Tycker föresten att vädret är riktigt tråkigt, ena dagen regnar det och duggar, sen snöar det som då smälter bort under dagen. Ursh! Vill ha värme nu.


Kommentarer
Postat av: L I N N E A B E N G T S S O N

Tack! :)

fin bild :)!

Postat av: Malin

Sv: Tack! :) Är så himla fin hunden :)

Fin bild :)

2009-02-01 @ 20:40:05
URL: http://meandthecamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback