Det går inte bra

Altså vad ska man säga? Jag ska sluta lova mig själv saker, blev troligen inget med varken träning eller teoriplugg idag. Fast Lina och jag ska faktiskt sättta oss med projektarbetet idag!

Just nu sitter jag i alla fall och målar lite grann(ovanligt? Nej). Samtidigt har jag MTV på i bakgrunden och jag har kommit på att de upprepar låtar kanske en gång i halvtimmen  eller någon. Jag har lyssnar på The killers- Human tre gånger sen jag satt på TV:N vid halv tolv. Lite tjatigt måste jag säga men visst det är ju en bra låt så ;).


Två bilder med dålig kvalite som jag suttit och målat lite på. Bilden på hunden är dock inte riktigt klar än..

Kommentarer
Postat av: Petri

SV: Tack så mycket. :)

Postat av: Maj

De va min också, eller det är fortfarande en av mina favoriter (A) Det är verkligen bra att lyssna på när man är lite nere, man bli glad på en gång :)



Du har verkligen talang för att måla/rita! Sjukt fina bilder! :)

2009-02-17 @ 18:59:19
URL: http://majlindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback