Snön bara faller ner

Här fortstätter snön att falla ner, marken är vit, träden är vita och det är så himla vackert! Trots att jag suttit framför datorn i princip hela dagen (suttit med mitt konsthistoriaprojekt) så har jag då och då slängt ett öga ut genom fönstret bara för att njuta, bara för att få se hur vackert det är med snö.
Spisen brinner bredvid mig och ljusen är tända på bordet, ljustakarna i fönstret spelgar sig på tvs svarta bild. Allt är så mysigt och lungt. Vintern är verkligen här nu! Hoppas bara att denna snö håller i sig ett tag nu, för det värsta som finns är blasksnön!

(ursäkta den dåliga kvaliten, men så ser det ut genom fönstret där jag sitter just nu, lovar kommer bättre bilder inom kort, våren och vintern är ju då det är allra roligast att fota!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback