Rita rita rita

När jag ritar/målar vill jag att man snabbt ska se vad det liknar, jag vill se ett bra resultat snabbt. Detta gäller egentligen allting nu när jag tänker efter. Har extremt dåligt tålamod och kanske är det därför som jag så snabbt tröttnar när jag ritar av saker eller människor. Det är skitkul när resultatet är klart, men själva vägen dit är inte alltid fullt så rolig. Blir många avbrytningar. Som exempel denna(se under). Började någon gång förra veckan. Gav upp efter kanske en halvtimme. Nu har jag suttit i kanske 20 min och känner återigen hopplöshet. Kommer detta någonsing bli klart? Kommer det någonsing att bli som jag vill?..
Och ja en sak till, påminn mig att inte rita av guitarrer igen. Höll på att bli galen, var ju superpillrigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback