Tisdag

Tog insiativet att gå till skolan idag, kanské inte var mitt smartaste drag då jg fick spring ut stup i kvarten på grund av hostattackerna och förkylningen. Det var riktigt jobbigt må jg säga. Så när jag kom hem från skolan tog jag ett par panodilet, en stor kopp te och kröp ner i sängen. Tittade lite på Dh och bara vilade. NU känner jag mig lite bättre men fortfarande så hänger den eländiga och jobbiga hostan och förkylningen över mig.

Nej nu väntar Idol på mig så jag måste verkligen ta och gå nu ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Samma här. Stark hostmedicin.. som man somnar av. Ipren för det onda efter hostan. Halstabletter i massor. Ingen matlus blä.. Det suger.

Postat av: Emelie

+t

2008-09-23 @ 21:32:34
URL: http://jagemelie1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback