Min presentation

En presentation om mig som fisk. jag är en fisk, du vet fisken på Kreta Emelie. Jag är som henne nu älskar vatten och allt ju ;). Eller som lina sa jag är den förvirrade fisken i hitta Nemo. kanske någon slags blandning. Här kommer i alla fall en fin presentation om mig som en Fisk.

Mitt namn är fisken Ameli. Jag bor i ett akvarium med alla de andra så trevliga fiskarna. Vi fiskar tycker om att se väldigt förvånade ut och oftast när vi fastnar på kort så har vi vår mun öppen, därför att vi just säger blup i det ögonblicket eller att vi bara inte är beredda på kortet. Mitt akvarium är väldigt stort och jag tycker om simma omkring här. Det är blått vatten och jag brukar sova i en stock. Mitt favoritord är blup och är egentligen det enda ord jag kan säga. Nu vet ni lite om mig Fisken Ameli.

måste lägga till att jag nog också är någon slags blandning av en Pingvin och en Apa hur allt detta nu går ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback