Lite om mig?

Favorit..

...musik?
Väldigt blandat allt ifrån balader- vissa rocklåtar, beror på vilket humör jag är på ;)
...film? Vet faktiskt inte om jag har någon just nu men Mamma Mia filmen är ganska härlig.
...djur? Katt såklart!
...klädstil? Ehm.. kör min egna stil, jeans ett snyggt linne och en mysig kofta med ett par snygga stövlar eller skor trvis jag mycket bra i.
...klädaffär? H&M!
...skådespelare? Tror inte jag har någon speciell skådespelade jag tycker om
...färg? Rosa, svart, grå och blått, kan inte bestämma vilken..
...mat? Tacopaj, mammas/mormors kroppkakor, bland annat
...blomma? Rosor är fina..
...land? Beror på Sverige är bra men ska mann säga favoritland när det gäller miljön och naturen säger jag Grekland eller aa Kreta, underbart ställe!
...bok? Systrar i jeans böckerna tror jag

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tacopaj åt jag häromdagen :) Min favorit är den som min mamma brukar göra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback