Så ser Lördagen ut

Är precis hemkommen från Emelie och en mycket trevlig slappiskväll. Vi såg bland annat på idol och det var många som sjöng bra idag och tyckte det var rätt att Lars fick åka ut idag då jag inte tycker att han anstränger sig särkilt bra.

Annars så har jag verkligen svårt att  bestämma vad jag ska klä ut mig till i morgon, men funderar på att vara en rockbrud eller något åt det håller. Ja ja jag får väll sova på saken helt enkelt vilket jag faktiskt snart tänkt och göra på tal om annat. Det blir ju faktiskt ett fullspeckat schema i morgon: Då jag måste gå upp runt tio för att ducsha och göra mig i ordning, runt ett-halv två måste jag hjällpa pappa med maten och sen kommer en del av släkten hit för att fira johans och min födelsedag. Senare på kvällen blir det halloween/maskerad fest hos Vincent. Och där har hela lördagen gått ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback