Hej..

Hej hopp. Nu har snart hela Tisdagen gått och vad har jag gjort idag då?. Jo jag har varit i skola, fått tillbaka prov och dylikt, vissa blev jag nöjd med andra inte. Därav blev resterande dag tråkig och hopplös.... Jag anstränger mig och kämpar som i i helv*te men jag kommer ändå ingenstans! Varför kan inte jag som alla andra få MVG genom att plugga lite grann.. ursh så himla irriterande och vädligt deprimerande för den delen också. Annars så har jag suttit och kollat på TV sedan jag kom hem, segt och tråkigt men orkar inte med dator och framförallt inte MSN... i alla fall inte nu. Vill helst bara vara lite "deppig" fast vad har jag för anledningar börjar säkert folk undra? JO många om man frågar mig.. men kanske inte bra anledningar.

Nej nu känner jag att detta inlägg blev väldigt flummigt och onödigt att ens skriva. Men jag postar det i alla fall bara för att..

Kommentarer
Postat av: Em

Gick det inte bra på Religionen? :S Eller pratar du om ett helt annat prov?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback