Första Advent

Första Advent idag och vad gör idag? JO har legat i sängen hela dagen var först nu jag orkade gå upp. Förkyldning är verkligen inte roligt. Idag är det dessutom julskyltning tror jag. Så mysigt att gå på det ju, men känns inte som världens smartase ide att gå på en julskyltning när man är förkyld.. 
Jaja jag får nöja med med att titta på mina tomtar och min ljusstake. Igår hade jag tråkigt och hade lite energi på kvällen så satt upp alla mina små söta tomtar på mitt rum så nu är det julfeeling på mitt rum i alla fall får helt enkelt nöja mig med det. 

Annars så blir det nog inte så mycket va min dag funderar på att starka den andra filmen för idag och krypa ner under mitt varma sköna täcke. 

 
Här ser man ite utav mitt julpynt, ursäkta on det ser lite rörigt ut men orkar inte städa utan allt äckigt snorpapper och tallrikar och glas just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback