Dåligt självförtroende

Satt precis och kollade igenom en massa bilder från 2007. Jag fattar inte hur många bilder man egentligen kan ta på sig själv! Jag har en hel mapp med bara bilder på från från 2007 där det är 532 bilder plus att jag har bilder på mig i andra mappar från detta året också. Jag vet inte varför jag tog så många bilder då, var jag verkligen så nöjd med mig själv då? Nu tar jag knappt aldrig "egobilder" som man sa förr. Har mitt självförtroende minskat så mycket eller övertalar jag mig själv att ta "egokort" är bara onödigt, blir ändå aldrig nöjd?

   

När jag tittar på bilderna nu tänker jag bara " varför tog jag så mycket bilder för de är ju ändå inte speciellt bra..." Dåligt självförtroende jag har? Nej nej inte alls.

Kommentarer
Postat av: Lina

Du måste ta egobilder med den frisyren du har nu =O Du är jättesöt i det nu ju!

Ta fler egobilder!!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback