Lite frågor om 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det har jag, bland annat varit på Kreta!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag kommer inte ens ihåg mitt förra års nyårslöfte


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej inte vad jag vet

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej och det får jag vara glad över!

5. Vilka länder besökte du?
Ja sverige då och sen Kreta!

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ja det finns det!!


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

12 Juni för att vi åkte till Kreta och den 19 Augusti för att jag började mitt allra sista år på gymnasiet

8. Vad var din största framgång 2008?
Jag vet inte faktiskt, kanske att jag har börjat måla ännu mer?

9. Största misstaget?
När fel ord kommer ut från min mun och leder till att ajg gör folk arga/ledsna :/


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja förkyld har jag varit några gånger annars inget


11. Bästa köpet?
Min lilla kompaktkamera och mina ritpennor och såklart en hel del kläder


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Jag vet inte faktiskt, jo kläder om du sammanfatta hela året.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det är mycket som har gjort mig glad


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
En bra fråga, men ja I kisses a girl just för att jag kom ihåg hur jag störde mig på dig första gång jag hörde den, men den är ju ganska så rolig låt egentligen. och sen hm.. Pinks låt  so what som jag verkligen älskar. Den är så bra den låten och får alltid mig att sjunga med(vilket inte är bra då jag sjunger som en kråka)


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog ändå gladare detta år faktsikt, lärt mig gå vidare i livet :)


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat vara mig själv kanske?


18. Hur tillbringade du julen?
Jag tillbringare julafton här  hemma med Pappa Johan och Farfar. PÅ juldagen blev det med mormor och mamma och co.


19. Blev du kär i år?
Kär och kär vet jag inte men tycka om ja.


20. Hur många one night stands?

Ingen fråga jag svarar på här

21. Favoritprogram på TV?
Desperate Houswives såklart! annars ugly betty och Vänner.


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av 2008?
Nej jag tror inte jag hatar någon faktsikt. Hata är ett starkt ord men visst finns det människor som jag stör mig på. Men det finns säkert människor som stör sig på mig med så.


23. Bästa boken du läste 2008?
Jag kommer knappt ihåg om jag läst några böcker detta året, Jag började läsa Skumtimmen, kom tio sidor och de sidorna var bra i alla fall. Måste läsa mer böcker!! Jag läser typ bara böcker som man måste läsa i skkolan annars. Dåligt dåligt Ameli


24. Största musikaliska upptäckten?
Jag vet inte , upptäckte nog inte något nytt


25. Något du önskade dig och fick?

Jag önskade mig pengar och det fick jag. Filmer och sådant med. Hm.. annars så blev det överraskningar!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nej faktiskt inte.


27. Årets bästa film?
Svår väldigt svår fråga. Men Ps I love you, Love in Manhattan och ja Mamma mia är bra filmer. Kan ju inte bara utse en film ju! Finns många bra som borde döpas om till "årets filmer". 

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
PÅ min födelsedag 2007 fyllde jag 17 och jag var nog hemma skulle jag tro. minns att jag hade Halloweenfest någon dag innan i alla fall!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag vet inte kanske det finns

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Ameli-stil? Nej men "vanlig" stil antar jag att jag hade


31. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och familjen får jag nog säga


32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Haha vilken fråga. Jag var nog inte "sugen" på någon kändis haha

33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Ingen, politik är tråkigt


34. Vem saknade du?
Jag saknade nog inte någon så mina nära och kära bor ju i närheten och kan  man nte ta bussen kan man alltid så en signal. Men visst ibland kommer saknaden av de som gått bort. Det är sorgligt och tråkigt men så är ju livet..


35. De bästa nya människorna du träffade?

Alla är väll  bra! :)

36. En värdefull läxa du lärt dig i år?
Att man inte ska ha för stora förväntningar och förhoppningar och att man måste tro på sig själv för att lyckas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback