Tredje Advent

Idag är det Tredje Advent, redan! Jag vet att jag kanske är tjatig  men tiden går verkligen för snabbt ibland! I alla fall så har jag faktiskt, tror det eller ej gjort lite nytta idag. Har suttit med Historiauppgiften som ska vara inlämnad på Onsdag. Faktsikt redan skrivit 1 ½ sida och började skriva för kanske en halvtimme sedan. Stolt, stolt. Förutom att jag ska skriva på det idag händer inte så mycket här idag. Blir bara en slappdag som mina söndagar ofta består av. På fredag alltså om mindre en vecka blir det jullov. Längtar samtidigt som jag inte längtar för jag vet hur mycket plugg jag måste ta tag i under jullovet. men får tänka positivt bara ett halvår kvar till studenten sedan ju.

Nej nu ska jag återgå till att vara "duktig" och plugga. Ha en trevlig TREDJE advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback