Glest

Gles uppdatering här kan man v'älll lugnt säga. Men kan uppmuntra att det inte har hänt något nytt i mitt liv de senaste dagarna  i alla fall. På juldagen och annandagen var jaaf hos mormor ¨då vi firade "sen julafton". Det var mycket trevligt tills det att jag började må dåligt på juldagens kväll. Vaknade morgonen därpå med rinnade näsa och en extrem hosta. Sen dess har jag bara legat i sängen tittat på tv, sett på vänner, sovit, ätit lite grann(trots att jag inte känner vad jag äter, mkt gott att äta då, inte sant?). Igår hade jag 39 grader feber också och kan säga att jag verkligem mådde pyton. Som tur är har min feber gått ner idag och känner mig liteeee litteee bättre. Men mår fortfarande inte alls bra. Ja det är väll så de senaste dagarna har sett ut för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback