TRÖTT?

Ytterligare en dag i skolan har gått och jag tror jag har sovit lite för lite inatt haha. Det märks tydligt när jag gör väldigt idotiska saker.
'
tex:

Lina och jag satt och väntade utanför klassrum,et vi pratar lite allmänt sen kommer vi in på pennor och suddigum på något konstigt sätt.
Lina säger: Går inte de dära pennorna väldigt lätt av?
Ameli: Jo jag har råkat bryta av många hemma haha ( samtdit som jag då böjer på  pennan lite "lätt" och den går av )

Haha ursäkta men hur trög får jag blir?

Nästa sak var på msn. Jag tänkte vara rolig och skriva "bä bä vita lamm visan"

Ameli säger:

bä bä vita lamm

Ameli säger:

har du ngn ull?

Ameli säger:

nej nej kära barn jag har säcken fullll

Lina säger:

*ja, ja kära barn jag har säcken full*


Kommentarer
Postat av: Lina

hahahaha xD jaa du var nog inte så klar i huvvet då ;) :P

2008-08-20 @ 19:36:33
Postat av: Emelie

Haha! Alltid du Ameli. Du och Sara är lika ni. :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback