Så kan de va

Så olidigt spännande det sista avsnittet av säsong 2 av True Blood slutade! Ja för ni som följer det på svt kan jag ju bara säga att ni har mycket att se fram emot ;). Ska definitivt titta på nästa säsong med, när de nu kommer ut det har jag ju tyvärr ingen aning om.

Förövrigt så flyter allt på som vanligt. Skolan är bra och ja vad jag gör när jag kommer hem är(eller var kanske) ganska uppenbart.. Har i alla falll kommit på att jag älskar att fota(eller ja det visste jag innan med, fast nu har man ett helt annat tänk på saker och ting). Hur propotionerna ska vara, skärpeljupet osv. Mycket roligt måste jag säga! :) Nästa fotouppgift vi har är "Ett perfekt foto". Inte precis en enkel uppgift om man frågar mig, men ska den som ge sig. Jag har ju faktiskt lyckats med de andra uppgifterna; "Fota en händelse", "Fota något som är öppet fast typ stängt" samt "Fota ett poträtt". Har fått beröm av bilderna så jag tar det som något positivt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback