Skor i stora lass

Sitter just nu och tittar runt på Skopunkten. Har beställt där en gång förut och blev då väldigt nöjd med skorna, och nu när det är vår har det ju dykt upp ännu fler härliga skor! Är det något jag har mycket av är det skor. Det roliga är att jag inte använder hälften av dem.. de bara står där och ser dumma ut. Kanske borde jag inte köpa fler skor men det är ju så roligt! Nästan det enda som jag kan köpa utan att behöva prova..

Att de dessutom har skor för ett acceptabelt pris då man inte har altl för mycket pengar att leva på är ju bara en klar fördel :)

                       
   
Märks att jag gillar svart va?..




16 dagar kvar till studenten!!

Kommentarer
Postat av: Lexie

härliga skor :D

åh vad härligt med studenten, jag vill också :D

Postat av: BamBam

Jösses vilka fina skor :) Fast jag kan inte gå i högklackat :P

2009-05-21 @ 19:01:47
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback