suck!

Äntligen hemma från skolan! Måndagar är verkligen sega och mar orkar inte göra så värst mycket efter man kommit hem med tanke på att man slutar vid fem. I alla fall så har jag inte större planer för dagen ska väll plugga lite på en "debatt" vi ska ha i svenskan i morgon annars blir det bara att slappa slappa slappa, vilket såklart inte är helt fel heller.
Dock har jag ingen bok att läsa nu.. har just läst ut tredje Twilightboken så nu väntar jag med spänning på att den fjärde boken ska släppas!!

Förövrigt är det idag exakt 3 månader och 3 dagar kvar tills jag tar studenten
( varför jag påminner mig själv om det hela tiden är en väldigt bra fråga då jag blir väldigt stressad över hur mycket som ska göras innnan och framförallt valen man måste göra.)

Mars månad är verkligen ingen rolig månad, saker som ska göras är:
* Projektarbete ska lämnas in
* Pluggning på höskoleprovet samt att göra provet med
* Plugga på teorin för att kunna få körkortet så snart som möjligt och dessutom ha landvägskörning, halkbana och allt det där (önska mig lycka till)
* Dessutom håller vi på med något arbetesområde i alla ämnen som troligen snart kommer en uppgift man ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback