Mars är inte rolig!

Sega sega mycket sega dag! visserligen så gick jag bara till 12 idag men i alla fall.. Är stressad och känner mig så himla trött jämt och ständigt. Som jag sagt innan så är mars verkligen ingen rolig månad då bland annat desssa saker ska göras:

* Göra klart projektarbetet!
* Skriva en uppsats i historia OM projektarbetet på ca 20 sidor..
* Skriva ytterligare en uppsats i Samhäll C den också på ca 20 sidor.
* Göra en hemtenta i Religion
* Läsa ut en svenskabok och sedan har en bokdiskussion
* Ha debatt i Svenska C
* Göra någon slags uppgift i Psykologi(dock inte fått den än)
* En annan uppgift i Internationella Relationer som vi inte heller har fått än

Och sist men inte minst ska jag också sitta och plugga häcken av mig på inför körkortsteoriprovet som troligen kommer ske i slutet av mars eller i början av April.

(kan hända att jag glömt något..)

Kommentarer
Postat av: Penajs - tankar, foton & musik

åh tack=) allt bra med dig?

Postat av: leah

sv: varsågod :)



dagens fråga i min blogg är: Har du en sexleksak?

Tycker du att det är okej att leka med sig själv?

svara gärna om du har lust/tid :)

2009-03-12 @ 22:24:56
URL: http://leahstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback