Man är den man är

Ytterligare en dag har gått! Verkligen fint väder och varit en helt okej dag! :)  Dock tror jag jag börjar för skolinriktad, det är inte lång dag kvar nu och vi har fått reda på de föesta betygen. Visst är jag nöjd med betygen, ska inte säga annat, tyvärr är jag sådan som jämför mig med alla andra. Det påfrestar mig något ortroligt och river ner mitt självförtroende(om jag ens har något) lite tråkigt måste jag säga. Men vad ska man göra? Finns det något att göra? Nej det ända jag kan komma på är att fortsätta kämpa med att INTE JÄMFÖRA MIG MED ANDRA. Det får bli årets nyårslöfte(när det ävl är nyår då) eller kanske man kan ta det som sommarlöfte. Det jag vill säga är att jämför dig inte med andra, allt blir bara ett helvete.

Man är det man är och det ska man vara nöjd med, sa ganska mycket emot mig själv. Aja nu ska jag nog gå och sova, rensa tankarna.  I morgon är det skola igen. och sen är det ju inte långt kvar tills Emelie, jag och mamma åker till Grekland! :D skitkul ska det bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback