En måndag

En ny dag, en Måndag är det idag. Har precis varit ute ute med Emelie. Hon har fotograferat mig lite i den fina naturen. Emelie är duktig på att fotografera hon :), hopas bilderna blir bra men det tror jag nog(fast jag ahr en tindens att alltid överdriva och ser rolig ut på bilderna). Jaja i dag blir det nog en slappdag också(f*n att man inte har något sommarjobb!)
Nu är det i alla fall bestämt att Emelie och jag ska till GBG och LiseBerg i början av Augusti. Ska blir riktigt roligt och det var ju ett tag sen man var där sist. Nästa sak som funderar är om vi ska till Borgholm och se på bland annat Leona Lewis som ska uppträda där. Det skulle vara grymt kul om det blev av men vi får väll se hur det blir med den saken. Nu ska jag ner och ta ett glas vatten. Är så törstig.

Nu blev det visst mkt text och lite bilder. Kommer kanske senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback