Trött trött trött

Jag är så trött, så trött, så trött. Jag skyller på att jag "inte är van att gå upp så tidigt" (jag går upp kl 6.00 varje dag). Men egentligen borde jag vara det då jag faktiskt gick upp den tiden nästintill hela sommaren då jag sommarjobbade. Men jag antar att det är lite skillnad också då jag ska upp och sedan sitta på ett tåg i 45 min, man hinner liksom inte vakna då man sitter still..  Men jag antar att det är en vanesak helt enkelt.
Annars flyter allt på som vanligt och kursen är som jag nämt tidigare mycket roligt. Även om vissa saker känns nytt.

Har egentligen inte så mycket mer att dela med mig med. Tror jag har en bloggtorka, eller kanske det bara känns som att jag inte har något att dela med mig av. Men jag lovar att när tecknings och målarkurserna sätter fart ska jag visa upp bilderna här. Kanske visar jag också någon fotoläxa någongång när jag har ork och lust.. Nu väntar sägen, ser väldigt inbjudande ut att krypa ner under det sköna täcket och sätta på lite musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback