NYTTIG

Nu är det sagt och gjort! Jag SKA bli nyttig. Inte för att jag behöver gå ner i vikt eller så(det är väll det sista jag behöver). Men att sitta och äta massa onyttigt i princip varje dag och inte gå ut och röra på sig är INTE bra. Jag känner själv att jag blir tröttare mycket snabbare, blir väldigt lätt irriterad och har börjat få ännu mer ont i ryggen än vad jag normalt har(har nämligen en ryggsjukdom som gör att min ryggrad är en aningen sne, inget som man ser på mig som tur är!. Men rör man inte på sig och bara sitter i en datastol hela dagarna så får man definitivt ont det kan jag säga). Så för mitt eget bästa och för min ryggs skull ska jag hädanefter försöka röra på mig varje dag och sen minska på alla onyttigheter som jag får i mig...


Bild målad för kanske 2 år sedan och pryder sen dess köket. Ganska så passande va?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback