vad ska man göra?

Så vad gör man när man inte har massa plugg att göra?

 Jag kan inte själv svara på denna fråga då jag praktiskt taget har levt i en bubbla de senaste tre månanderna. Men nu när det är slut och det verkligen inte finns någonting mer att göra så känns det så tomt på något sätt. Självklart skönt men man känner sig bara så "dum" när man inte har några måsten.

Så saker som ´jag gjort nu de senaste dagarna är att jag faktiskt har tagit tag i mitt målande igen, sakta men säkert börja jag komma tillbaka till den atmossfären där jag enbart tänker på målandet och gör det jag älskar. Sen har jag också börjat ha en storrensning i min garderob. Jag kan säga att det verkligen behövs då jag knappt använder hälften av det jag har i garderoben. Sen är det ju en jättebra ursäkt för att kunna köpa fler kläder eller hur!?!

Liten bild som jag tog på blå jungfrun förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback