Söndag

Som jag skrev i tidigare inlägg så skulle jag över till mormor i Fredags. Det blec dock lite längre än tänkt då det faktiskt var crusing i borgholm i går, roligt var i det i alla fall!
Nu sitter jag här och gör i princip ingenting som jag har gjort hela dagen sedan jag kom hem. Har dock målat lite grann nu. Fast denna gång med tucsh och jag insåg att det är väldigt roligt det med och att det dessutom var väldigt länge sen jag målade med tusch :)

Här nedan är en väldigt slarvig liten teckning på mig då. Har försökt att måla den klänningen och de skor jag ska ha på mig på studenten så gott det går och sen tyckte jag att det kunde vara lite roligt att göra parodi av hela bilden viilket det också blev   och som det också syns hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback