Så rolig är min vardag/fritid

Nu ska jag vara tråkig igen och skriva vad jag har för saker att göra innan Studenten. Detta är de saker jag kan komma på just nu, sen kan de givetvis vara någt jag glömt eller något som kommer att läggas på...

* Samhällen uppsats på 20 sidor(utrikespolitik) och planering inför Europa parlament-valet som vi ska göra i skolan

* Engelska reklam muntlig

* Teckenspråk redovisning

* Relgions skrivuppgift

* Svenska B Powerpoint redovisnning

* Svenska C  2 st festtal, ett dåligt och ett bra

* Internationella relationer-grupparbete och utrikespolitken

* Psykologi- prov i socialpsykologi och en inlämngsuppgift

* Historia skrivuppgift om olika museeum, (vi ska göra en jämförelse.)

Sen ska jag då lämna in mina två dåliga kärleksnoveller och essän i historan i morgon som jag nu är klar med.

Föresten är det bara 29 dagar kvar tills jag tar studenten!
(inte ens en månad kvar, återigen måste jag säga att det är HELT sjukt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback