Om exakt två veckor..

Ytterligare en dag har gått och jag har lämnat in ytterligare ett skolarbete. Nu är det faktiskt inte Såå mycket kvar...
Idag ska jag och Lina i alla fall bege oss till Ö-landet för att hälsa min mormor och bara vara. JAg känner att jag behöver komma bort från allt ett tag även om det nu bara är i en dag vi ska vara där. Åker som det ser ut nu hem redan i morgon kväll. Men ja det ska bli skönt att komma bort ett tag.

Föresten det är exakt två veckor kvar till studenten. Kom i håg när jag började räkna ner här på bloggen och det var 45 dagar kvar. Känns som det var igår jag skrev det. Tiden går allt bra väldigt fort ...

Kommentarer
Postat av: Tina

Oj, bara två veckor kvar tills studenten. Måste kännas otroligt skönt. Minns känslan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback