Oljemålning

Förra veckan var jag inne på Clas Ohlson och köpte oljefärg och oljeduk som jag så länge har pratat om att jag ska göra. Sist jag målade med det var första året på gymnasiet så det var lite klurigt att komma ihåg hur man skulle göra osv. Men det var helt klart mycket roligt och eftersom jag själv är ganska trött på att endast måla med blyets så känder det kul att göra något annat varierande.

Denna har jag suttit och halvmålat på. Det är ett kort som jag själv har tagit vid en sjö i närheten. Dock är denna teckning inte klar än på långa vägar men jag har tyvärr inte heller haft tid att färdigställa den..


(ursäkta för den extremt dåliga kvaliten på bilden, har inte orkat ladda batteriet i kameran så tog webcamen)

20 dagar kvar till studenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback