Lite småplaner

Jag har verkligen varit dålig på att uppdatera men skyller på att jag helt enkelt inte har haft tid. Idag har jag i alla fall varit i skolan till klockan fem, sen var det bara att ta bilen(ja riktigt onödigt att ta bilen då det är kanske 4 km till skolan om inte mindre) hem och äta och sen satte jag mig för att göra en historia uppgift. Så nu har jag i alla fall en mindre sak att tänka på. Visserligen lovade jag mig själv att skriva klart mina svenska noveller med men ja dagen är ju inte slut än ;).

På tal om annat så har jag faktiskt(!!!??) tröttnat lite på att måla. Eller kanske inte måla i allmänhet men att måla med kol/blyets som jag gjort väldigt mycket på sistonde. Så nu har jag planer att köpa lite oljefärg, oljeduk och ta upp det igen. Sist jag målade med oljefärg var 2 år sedan så kan nog bli riktigt kul att göra det igen! Sen har jag också planer på att köpa lite hobbyfärg och måla lite kylskåpmagneter och liknande som jag höll på mycket med när jag var yngre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback