Klipp klipp klipp

Idag bestlutade jag mig för att gå till frisören då det var ett bra tag sedan och mina toppar var fruktansvärt slitna. Så det blev väll att klippa av cirka 3-5 cm från mitt långa inte allt för fina hår. Jag bestämde mig också för att klippa till min hellugg igen. Känns ovanligt men eftersom så många säger att jag passar i det så litar jag helt enkelt på det!

Köpte också schampo, balsam och en inpackning för att mitt hår inte ska bli ännu mer slitet och få tillbaka sin glans som jag hoppas att det kan få nu! Så tråkigt när det är livlöst och bara hänger som trasor...

Frisören lockade också till mitt hår med platttång och fint blev det! Jag undrar bara varför man aldrig kan lyckas att göra det så fint på sig själv..


Kommentarer
Postat av: Lexie

tack så jättemycket :D



fin du blev i håret :D

Postat av: Kajsa

GUD ditt hår var ju jättefint!! är det självlockar? :)

2009-05-21 @ 18:05:35
URL: http://kajsama.blogg.se/
Postat av: Kajsa

jaha okejr:) men det var verkligen jättegulligt:D

2009-05-22 @ 17:27:09
URL: http://kajsama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback