"Jag ska måla hela världen lilla mamma"

När jag tittar runt på alla duktiga tjejer och killar med förstås som målar känner jag en stor längtan av att själv måla. Jag älskar ju och måla och det är ju det jag brinner för. Men nu på senare tid går det bara inte. Allt blir fel och jag blir irriterad för det minsta lilla. Jag målade jämt och ständigt förut, i princip en teckning om dagen och jag blev alltid så lugn när jag målade. Det var mitt sätt att bli av med stressen. Nu blir jag i stället stressad utav att måla.. Jag vill inte förlora det enda som som jag brunnit för i hela mitt liv. Jag hoppas verkligen att min känsla "att jag kan och vill måla" kommer tillbaka!

Bara för det tänkte jag bjussa på lite bilder jag målat under det senaste halvåret. Jag måste hitta min insperation tillbaka!


(bilderna är klickbara)
Detta är som sagt bara en bråkdel av alla teckningar jag gjort det senaste halvåret, jag måste få tillbaka min insperation..


Kommentarer
Postat av: Olessia

duktig du är


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback