VÅR VÅR VÅR

Den underbara vara solen lyser idag utanför fönstret, kan det äntligen betyda att våren är på väg?! jag hoppas verkligen det!. Tänk att kunna gå i ett par sandaler eller ballerinas en tunn tröja och ett par jeans, längtar längtar längtar. och sedan få byta ut vinterjackan mot en vårjacka istället. Har planer på att köpa en jeansjacka eller en skinnjacka men har ännu inte bestämt mig.

Nej nu ska jag jag faktiskt passa på att ta en skön "första-våren" promenad i den underbara solen! Sedan blir det dessvärre en del plugg, men hey jag kan faktiskt acceptera plugg sålänge solen lyser!


Titta bara på denna bild som togs för snart exakt ett år sedan, hade till och med slagit ut en låten vårblomma där brevid min söta katt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback