If I were a rich girl

Om jag hade mycket pengar hade jag redan varit i full gång och klickat hem massa med snygga vårplagg! Dock är jag inte så rik som jag önskar så får i stället prioritera vilket är nog så svårt bara det..
Jag har också en ganska så stor beslutsångerst när det gäller min studentklänning. I början var ideén att jag skulle sy min egna klänning nu har jag nästan lämnat den lite på hatthyllan då jag kommit på hur dålig jag är på att sy. Sedan köpte jag jag en klänning på Gina Tricot för kanske två månader sedan. Väldigt snygg men det finns ju så många fler snygga klänningar som dessutom har ett bra pris! Har hittat en ny "förälskelse" nu och funderar på att köpa den med. Jag menar man kan ju aldrig få för många klänningar eller hur?!

Sen när man känner att våren börjar komma allt närmare är det ju så mycket annat man skulle vilja ha med!
"If I were a rich girl" nananana


 (klicka för större bilder)

Kommentarer
Postat av: Tina

Snygg bikini gina har.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback