Test

Äntligen äntligen äntligen är jag klar med Internationella Relationer arbetet! Blev dock inte så bra men hey jag orkar inte bry mig faktsikt. Nu sitter jag här och kliar mig lite i huvudet och undra vad jag ska göra, slappa? Plugga till körkort? se på tv?  eller helt enkelt fördriva tiden framför datorn hm....

Tills jag kommit på vad jag ska göra så gör jag en liten lista som jag hittade på en blogg.
1. Var du ett lugnt eller busigt barn?
Jag var nog med det lugna barnet, gjorde inte så många "hyss" vad jag vet?

2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?
Självklart SOLSEMESTER, älskar sol och varme. Har dock aldrig varit på en skidsemester så vet ju inte om jag skulle tycka det var roligt..

3. Vad tror du att du gör om 5 år?
hm.. om fem är då ska jag fylla 24 år. Jag bor troligtivs i en väldigt snygg egeninredd lägenhet och stormtrivs, har ett jobb jag trivs med eller kanske går jag någon utbildning på högskolan? Kanske något husdjur som ett katt tillexempel. Pojkvän kanske. 
hm.. tycker inte om att tänka så långt fram, det gör mig verkligen deprimerad! Bäst att ta en dag i taget i stället.

4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?
Det händer inte alltför ofta, men som alla andra har jag fastnat i Twiligjtböckerna som förövrigt är väldigt bra! Annars blir det väll sådär 2-5 böcker per år (frivilligt då) skulle jag tippa på.

5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?
Ingen aning faktiskt.. har många "kändisar" som jag tycker är. Många skådespelare som är bra men även många sångare. Kan faktiskt inte säga någon..

6. Hur är du klädd just nu?
vanligt klädd typ.. t-shirt, cardigan jeans.

7. Hade du någon favoritsyssla som barn?
Jag älskade att måla och gör fortfarande!! Annars vet jag inte, beror väll på vilken ålder man pratar om som barn antar jag.

8. Har du åkt ambulans?
Nej inte vad jag vet..

9. Vilken är din favoritalkoholdrink?
Cider måste jag nog ta och säga här :)

10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?
Jag har alltid tyckt att franska låter så fint när de pratar, därför jag välde det på gymnasiet. Jag kan garantera att det inte alls låter fint när jag pratar, får helt enkelt nöja mig med att lyssna på de som KAN prata franska ^^

11. Har du varit på någon musikfestival någongång?
Beror på vad som menas med musikfestival? haha jag har ju kollat på Rix Fm, Digiloo(hur det nu stavas) m.m Men vet inte om det räknas som det?

12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?
Nej för det är den 1 mars idag så idag har jag väll inte gjort något jag är stolt över. Förutom att jag lämande in IR i tid!

13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?
En svampburk haha! Som jag fick från Emelie och Lina(var självklart mer än det, en blandad presentlåda man kan säga). För de som inte vet så älskar jag svamp..

14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?
Hahha nej verkligen inte.. låter de säga det de vill ha sagt sen säger jag i vresig ton nej är inte intresserad... :P

15. Vilken film såg du senast på bio?
Bio? hm.. var hur länge sen som helst jag såg på bio. Tror den senaste jag såg var Mamma mia faktiskt

16. Kan du nämna tre skånska ord?
 Nej är inte bra på skånska.. ;)

17. När känner du dig som snyggast?
När jag är sminkad, har nytvättat hår och någon snygg tunika/klänning. Fast trots om jag ser ut som jag beskrivit så betyder inte det att jag alltid känner mig särskilt snygg.. ( dååååååligt självförtroende!)

18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?
Nej inte just nu

19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?
Jag har ingen aning om det.. mina joke/skämt/hyss brukar väll inte lyckas så ofta? :P

20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
Jag lyssnar just nu på Trouble - Pink. Väldigt bra låt förövrigt !

Så nu har jag gjort detta väldigt ointressanta test


Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar vsst va den :) allt bra?

Postat av: Mimmi

Kul läsning :)

Svar: vad härligt att höra! :) jodå, min helg var helt okej den. Väldigt lugn.

2009-03-02 @ 12:26:25
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: annii

Kul

2009-03-03 @ 19:31:13
URL: http://annosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback