Övningskörning

Jag vaknade vid 12 idag vilket jag inte planerade att göra. Istället var min plan att gå upp runt halv 11 för att sticka iväg och träna. Dock blev det inte så vilket nog var ganska bra då jag känner att jag har lite småont i halsen fortfarande.
I vilket fall som helst så kom mamma förbi och vi tog en lång övningskörningsrunda på 2 timmar runt om i kalmar. Det var väldigt bra att träna på det med tanke på att det lär bli väldigt mycket stads och landvägskörning i morgon.
Jag är verkligen nervös för i morgon med det ska nog gå bra!

Nu är jag uspertrött och väntar på maten sen blir det nog att se någon film, kanske mamma mia? Den var ett bra tag sen jag såg. Funderar också på att göra en kladdkaka så jag har något gott att mumsa på!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback