Mycket blir det

Idag när jag vaknade slog det mig att vi har studiedagar imorgon och på fredag riktigt riktigt härligt om jag får säga det själv! Dock ska jag plugga och göra massa nyttigheter i alla fall då jag måste det mer eller mindre. I morgon ska jag i alla fall gymma(vilket var ett tag sen- måste ta tag i den biten igen). Sedan ska jag övningsköra in till kalmar med och gå lite på ikea och så. Sen tror jag att Lina och jag ska sitta med projektarbetet, det är verkligen inte mycket kvar nu och jag känner miig nöjd med det vi har gjort!
PÅ fredag blir det troligen min sista körlektion innan uppkörning och teoriprov vilket såklart känns bra men ändå så jäkla nervöst!
På Lördag sen blir det att sitta med högskoleprovet i princip hela dagen! Klockan åtta tror jag det börjar och håller på till fyra. Gissa vem som kommer somna på soffan i ren utmattning? JO jag!

Nej nu ska jag återgå till mitt Tv-tittande och datasurfande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2009/march/goodiebagtavling-varde-cirka-20-000-.html#comment



Jag har startat en riktigt grym tävling - en goodiebag värde hela 20 000:- lottas ut! Skulle var riktigt kul om du ville vara med och tävla :)



Ha en fin kväll!

2009-03-25 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback