Lördag och sooool

Ytterligare en dag med klarblå himmel!  Så himla härligt nu känns det verkligen som att våren närmar sig med stormsteg, härligt härligt som sagt!  Ska försöka ta och gå en runda senare eller kanske sticka upp till gymmet och träna lite. Jag har verkligen varit ursel på det de senaste två veckorna men jag får helt enkelt skylla på projektarbetet som det är EXTREMT mycket jobb med och sedan att man har MASSA annat att göra i skolan och på körkortsplugg gör det hela inte lättare precis..

Nej nu ska jag faktiskt gå ner och äta lite frukost i alla fall. Och njuuuta av det underbara vårvädret!


Fotot är taget utav mig förra våren/sommaren
Såhär vill jag att det ska se ut på äppelträdet, stora fina rosa knoppar och en geting!

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack, kul att du gillar mina nyaste verk!



Vackert somrig bild!

Postat av: sara

vilken fin bild! :)

2009-03-21 @ 13:25:28
URL: http://gguldlock.blogg.se/
Postat av: johanna

tack så mycket!! :)

2009-03-21 @ 16:16:47
URL: http://kohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback