Hittat min klänning!

Jag tror äntligen jag har hittat den studentklänning  som jag vill ha på studenten, Den dagen då jag kommer sjunga och skrika för full hals den dagen som bara kommer hända en gång i mitt liv.
Samtidigt som man längtar så längtar jag inte. Vill inte bli äldre än vad jag redan är(åldernoja redan?! är det normalt?). I alla fall tänk om man kunde förbli som Edward lika gammal i flera hundra år? Skulle kanske vara väldigt drygt i slutändan men jag hade gärna varit 18 ett år till och skippat att fylla 19 och sedan går rakt på 20 nästa år istället!

På tal om studentklänningen då så hade jag ju från början tänkt att sy min egna klänning, orginell tänkte jag. Men när jag insåg att sy inte var min starka sida skippade jag lite den ideén och köpte mig en klänning på Gina Tricot som förövrigt är supersnygg den med. Men när jag senare spanade in på Gina Tricot(ja jag är Gina-fans) så hittade jag ytterligare en superdupersnygg klännig som satt som ett SMÄCK på mig om jag får säga det själv. Så ja nu har jag i alla fall ett beskymmer mindre att tänka på vilket känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback